کرسی ترویجی «بررسی نسبت علم الهی با معلوم از منظر عرفانی و صدرایی» برگزار می‌شود

کرسی ترویجی «بررسی نسبت علم الهی با معلوم از منظر عرفانی و صدرایی» در روز دوشنبه 13 تیر 1401 ساعت 18 برگزار می‌شود.

کرسی ترویجی غفاری

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، کرسی ترویجی «بررسی نسبت علم الهی با معلوم از منظر عرفانی و صدرایی» در روز دوشنبه 13 تیر 1401 ساعت 18 به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

در این کرسی، حجة الاسلام والمسلمین دکتر سیداحمد غفاری قره‌باغ، عضو هیئت علمی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، سخنرانی خواهند کرد. ناقد این کرسی حجة الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد رودگر، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، خواهند بود. دکتر غفاری به طرح ایده خود بر اساس مقاله‌ای با عنوان «بررسی نسبت علم الهی با معلوم از دو منظر عرفانی و صدرایی» خواهند پرداخت (لینک دانلود مقاله). همچنین، حجة الاسلام والمسلمین دکتر مسلم گریوانی، پژوهشگر فلسفه و عرفان اسلامی، مدیر این کرسی خواهند بود. 

این کرسی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود؛ علاقه‌مندان به مشارکت حضوری می‌توانند با مراجعه به این آدرس (قم، بلوار شهید صدوقی، خیابان حضرت ابوالفضل (ع)، خیابان دانش، کوچه دانش 3، پلاک 71) در این نشست شرکت کنند. همچنین، علاقه‌مندان به مشارکت مجازی می‌توانند از طریق این لینک در این سخنرانی شرکت کنند.  

۸ تیر ۱۴۰۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.