جلسه معاونین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با دکتر زکیانی رئیس موسسه

رئیس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران در جلسه‌ای که با معاونین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی داشت چشم‌اندازهای همکاری را مورد بررسی قرار داد.

 

جلسه با معاونین سازمان فرهنگ و ارتباطات

معاونین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور در موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران تمایل خود را برای گسترش فعالیت‌های مشترک در زمینه‌های علمی و انتشار کتاب اعلام کردند. موضوعات مورد بحث برای توافق در این جلسه بدین قرار بودند؛ دسترسی به کتابهای منتشره در موضوع علوم عقلی: فلسفه، منطق، عرفان و کلام؛ ارتباط با دانشگاهها و مراکز پژوهشی در حوزه علوم عقلی؛ توزیع کتاب‌های موسسه در مراکز علمی بین المللی؛ تهیه نسخه های خطی آثار ابن سینا از کتابخانه های بین المللی؛ گفتگوهای فکری: مباحثی مانند علم النفس در ادیان ابراهیمی و نیز گفتگو در باره مباحث امروزی مانند سلامت؛ ترجمه متون معتبر به دیگر زبان‌ها؛ همکاری در بخش انتشارات؛ گفتگو و پژوهش درباره تمدن نوین اسلامی؛ برگزاری نشستهای بین المللی درباره ابن عربی. 

در این جلسه دکتر غلامرضا زکیانی رئیس موسسه، دکتر محمود یوسف‌ثانی معاون پژوهشی، دکتر حسین وفاپور معاون مالی و اداری، دکتر محمدجواد اسماعیلی رئیس کتابخانه، دکتر شهین اعوانی دانشیار گروه فلسفه غرب و آقای نوید عابدینی رئیس انتشارت حضور داشتند. مقرر گردید پس از هماهنگی‌های اولیه همکاری‌های آتی در چارچوب انعقاد توافق‌نامه دنبال شود. 

 

۲ شهریور ۱۳۹۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.