بیانیه مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران در حمایت از خیزش جهانی علیه جنایات رژیم صهیونیستی

بیانیه مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران در حمایت از خیزش جهانی علیه جنایات رژیم صهیونیستی

«بسم‌ الله الرحمن الرحیم»

إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا ۗ ... أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ.
 
◾️در ماه‌های اخیر، استکبار جهانی و صهیونیسمِ غاصب با کمک برخی دولت‌های اروپایی، جنایات و فجایعی را در غزه و فلسطین بوجود آوردند که در تاریخ بشریت کمتر نظیری برای آن می‌توان پیدا کرد. 
کشتن کودکان، زنان، سالمندان، بیماران، و ممانعت از ورود مواد غذایی و دارو و غیره تنها بخشی از جنایات استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب است. در همین راستا، در کنار مقاومت و مجاهدت بی‌نظیر مردم فلسطین و غزه، محور مقاومت در منطقه از طریق لبنان، یمن، عراق، سوریه، و در نهایت رأس محور مقاومت، جمهوری اسلامی ایران، با ضربات مهلک، قدرت پوشالی رژیم سفاک و جعلی را در هم شکستند. 
«وعده صادق» تنها گوشه‌ای از توان رزمی و بازدارندگی و دفاع مشروع جمهوری اسلامی بود که معادلات قدرت را در منطقه غرب آسیا بر هم زد و برق شادی را در چشمان امت اسلامی و بلکه مردم آزاده جهان نشاند. اینک که دانشگاهیان دانشگاه‌های سرفراز کشورها بویژه در آمریکا به میدان آمده و با تظاهرات مسالمت‌آمیز، محاکمه جنایت‌های استکبار و رژیم غاصب را خواستار هستند، مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران نیز همراستا با سایر مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه‌ها و دانشجویان و اساتید و کارمندانِ خانواده آموزش عالی در کنار ملت شریف ایران، حمایت قاطع خود را از این حرکت و جنبش حق‌مدارانه اعلام نموده و بار دیگر جنایات و ستم‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی را محکوم کرده و تلاش امت اسلامی را برای نابودی رژیم غاصب خواستار است.
 
«مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران»
 
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.