ویژه‌برنامه جشن دهه فجر، با حضور سردار اسماعیل کوثری، در مؤسسه برگزار شد.

ویژه‌برنامه جشن دهه فجر، با حضور سردار اسماعیل کوثری، در مؤسسه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، در صبح امروز، چهارشنبه 1402/11/18، ویژه‌برنامه جشن دهه فجر با حضور و سخنرانی سردار اسماعیل کوثری، از فرماندهان سابق نظامی و نماینده کنونی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در محلّ مؤسسه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اعضای هیئت علمی و کارکنان محترم مؤسسه برگزار شد، در ابتدا آقای دکتر سیداحمد غفاری، معاون پژوهشی مؤسسه، ضمن تبریک این ایام و خوشامدگویی، گزارش مختصری از مأموریت‌های مؤسسه را یادآورگشته و ضمن اذعان به برخی مسائل و مشکلات موجود، از موفقیت‌های نظام در 45 سال گذشته سخن گفته و آن‌ها را مرهون خون شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس دانستند. 

بعد از ایشان، میهمان ویژه برنامه، سردار اسماعیل کوثری، به تفصیل به بیان اهمیت و چرایی و چگونگی پیروزی انقلاب پرداخته و زوایای پیدا و پنهانی از این تاریخ شکوهمند را شرح دادند. در ادامه ایشان به مسئله توانمندی‌ها، افتخارات، و اقدامات بسیار بزرگی اشاره داشتند که در طول 45 سال اخیر به دست جوانان مؤمن و انقلابی ایران اسلامی صورت پذیرفته است. 

سردار کوثری صدور انقلاب به کشورهای منطقه را عامل اصلی خشم دشمنان برشمرده و اظهار امیدواری کردند که در ادامه در غزه و فلسطین اشغالی نیز این مهم تداوم یابد. 

نماینده مردم محترم تهران در مجلس، در پایان، به موضوع انتخابات و اهمیت آن اشاره داشته و با بیان اینکه اصل این نظام مبتنی بر ولایت فقیه و حضور و پشتیبانی مردم ولایتمدار است، جمهوری اسلامی را الگویی مناسب و سازنده برای دیگر کشورهای اسلامی قلمداد کردند. 


سردار کوثریسردار کوثری


۱۸ بهمن ۱۴۰۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.