دیدار و ضیافت رسمی هیئت‌رئیسه مؤسسه و مهمانان خارجی آن با قائم مقام سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

دیدار و ضیافت رسمی هیئت‌رئیسه مؤسسه و مهمانان خارجی آن با قائم مقام سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
به گزارش روابط عمومی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، هیئت‌رئیسه مؤسسه و مهمانان خارجی آن از عراق و ترکیه، به دعوت محمدرضا بهمنی، معاون توسعه همکاری‌های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، از این سازمان بازدید کردند.
در این دیدار، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر عسکر دیرباز، رئیس، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمد غفاری، معاون پژوهشی، دکتر محمدجواد اسماعیلی و دکتر علی صادق دقیقی، مدیر و معاون دفتر همکاری‌های بین‌الملل، از مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران حضور داشتند.
هیأت اعزامی از بیت‌الحکمه عراق نیز متشکل عماد جاسمسلمان، قائم مقام وزیر فرهنگ عراق، مظفر عبید مریهج، معاون امور بین‌الملل بیت الحکمه، محمدحسین عبدعلی محمد، رئیس دپارتمان فلسفه بیت‌الحکمه، و مهند عبدالحسن جلاب، عضو هیئت علمی این نهاد بودند که جهت شرکت در کنگره علامه و گفت‌وگوهای علمی در مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه و بازدید از ظرفیت‌های مؤسسات و نهادهای اندیشه‌ورزی و فلسفی به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده‌ بودند. 

هیئت ترکیه‌ای هم شامل دکتر علاءالدین یارنار داق، دانشیار و عضو هیئت علمی دانشگاه اغدیر و مدیر مرکز پژوهشی جعفری دانشگاه اغدیر، و دکتر اجاق حسن، دانشیار و عضو هیئت دانشگاه اغدیر در رشته فلسفه، بودند. 

سازمان ارتباطات
۴ آذر ۱۴۰۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.