دیدار و گفتگوی هیئت‌رئیسه مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران با «دکتر غلامرضا اعوانی»

دیدار و گفتگوی هیئت‌رئیسه مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران با «دکتر غلامرضا اعوانی»
به گزارش روابط عمومی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، هیئت‌رئیسه مؤسسه با «آقای دکتر غلامرضا اعوانی»، چهره ماندگارِ حکمت اسلامی-ایرانی و رئیسِ سابقِ مؤسسه، در روز یکشنبه 16 مهرماه 1402، دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عسکر دیرباز، رئیس، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سیداحمد غفاری، معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر میثم توکلی‌بینا، معاون مالی و اداری، دکتر محمدجعفر جامه‌بزرگی، مدیر کتابخانه و مرکز اسناد، و دکتر علی صادق‌دقیقی، معاون دفتر همکاری‌های بین‌الملل مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، و دکتر محمدباقر خراسانی، دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی علامه محمدحسین طباطبایی، حضور داشتند. دکتر غلامرضا اعوانی، رئیس اسبق مؤسسه، و خانم دکتر شهین اعوانی، عضو بازنشسته هیئت علمی مؤسسه، میزبان ایشان بودند. 


دیدار با دکتر اعوانیدیدار با دکتر اعوانی

بحث در خصوص کنگره بین‌المللی علامه محمدحسین طباطبایی که قرار است با همکاری مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران در آبان‌ماه سال جاری برگزار شود، محور اصلی گفتگوها بود. در این نشست دوستانه، دکتر دیرباز ضمن تجلیل از شخصیت و تلاش‌های دکتر اعوانی در مؤسسه به حفظ ارتباط ایشان با مؤسسه و بهره‌گیری از تجربیاتشان تأکید کردند. استاد اعوانی نیز ضمن تقدیر از حضور میهمانان، به ذکر خاطراتی از علامه و دکتر سیدحسین نصر اشاره داشته و به وضعیت برخی از دستنوشته‌های علامه اشاره داشتند که در اختیار افراد گوناگون است. حفظ و نگهداری از کتابخانه دکتر نصر در مؤسسه، موضوع دیگر گفتگو بود. 
دیدار با دکتر اعوانی

 

 

۱۷ مهر ۱۴۰۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.