دیدار و گفتگوی دکتر سیداحمد غفاری با معاونت پژوهشی، آموزشی، و فناوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

دیدار و گفتگوی دکتر سیداحمد غفاری با معاونت پژوهشی، آموزشی، و فناوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
به گزارش روابط عمومی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، در روز چهارشنبه 1402/04/07، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمد غفاری قره‌باغ، معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی مؤسسه، در ضمن دیدار و نشست کاری با حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیدرضا حسینی، معاونت پژوهشی، آموزشی، و فناوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، مقرّر نمودند تعاملات و همکاری‌های جدّی میان مؤسسه و پژوهشگاه در دستور کار قرار گیرد.

در این نشست، طرفین تأکید ویژه‎ای بر همکاری‌های مشترک بین معاونت‌های پژوهشی دو مرکز داشته و یکی از موضوعات مهمی را که مورد بحث قرار دادند، فراهم آوردن سازوکار تسهیلِ شکل‌گرفتن طرح‌های پژوهشی خارج از سازمان برای اعضای هیئت علمی بود که مورد توافق یکدیگر واقع شد.

انتقال تجربیات مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران در زمینه آیین‌نامه‌های پژوهشی، پژوهانه، و ارتقاء از دیگر موضوعاتی بود که در دستور کار قرار گرفت.

طرفین بر لزوم همکاری‌های گسترده و مشترک تأکید کرده و از جمله در خصوص همایش ملی «واقع‌گروی معرفتی در فلسفه اسلامی و چالش‌های پیش‌رو» که در تاریخ 15 و 16 بهمن‌ماه 1402 توسط گروه فلسفه اسلامی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و با همکاری و حمایت دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی داخلی و خارجی، برگزار خواهد شد، برنامه‌ها و اقداماتی را مورد موافقت قرار دادند. 

شایان ذکر است که در این نشست آقای دکتر سیدرضا حسینی، معاونت پژوهشی، آموزشی، و فناوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، را مدیران محترم پژوهشی و ارتباط با جامعه و صنعت و نیز رئیس پژوهشکده علوم عقلی، آقای دکتر محمد فتحعلی‌خانی، و همچنین مدیر گروه فلسفه پژوهشگاه، آقای دکتر توکلی، همراهی می‌کردند.

 

۱۴ تیر ۱۴۰۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.