مراسم تکریم و معارفه معاونان و مدیران مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه معاونان و مدیران مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، مراسم تکریم و معارفه معاونان و مدیران محترم مؤسسه، در روز یکشنبه ۲۸ خرداد، ساعت ۱۲-۱۰:۳۰ در سالن دکتر نصر برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی، و کارکنان محترم مؤسسه برگزار شد؛ در ابتدا دکتر عسکر دیرباز، رئیس مؤسسه، به ضرورت تغییر و تحول در مناصب اجرایی اشاره داشته و هدف از این مهم را افزایش پویایی و کارآیی مجموعه دانستند. ایشان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای مدیران جدید، کمال قدردانی را نسبت به تلاش‌های مدیران سابق اظهار داشتند.  

دیرباز در ادامه، دکتر اسماعیل علی‌خانی، معاون سابق پژوهشی و تحصیلات تکمیلی، و نیز دکتر سیدعلیرضا مصطفوی، معاون سابق اداری و مالی به بیان اقدامات و دستاوردهای خود در طول دوران مدیریتشان پرداختند.

علیخانی
مصطفوی

همچنین، دکتر سیداحمد غفاری، معاون جدید پژوهشی و تحصیلات تکمیلی مؤسسه، اشاره‌ای به اهمّ برنامه‌ها و اهداف خود داشته و بر وجود تعامل و همدلی در بین همکاران تأکید کردند.

غفاری

در پایان مراسم نیز ضمن تکریم از دکتر علی‌خانی و دکتر مصطفوی، از آقای محسن حسنی، مدیر سابق مالی، دکتر حسین شیخ رضایی، مدیر سابق گروه مطالعات علم، دکتر امیرحسین خداپرست، مدیر سابق گروه فلسفه غرب، و دکتر محمد حسین‌زاده، مدیر سابق گروه فلسفه اسلامی با اهدای لوحِ سپاس تقدیر بعمل آمده و لوح مربوط به احکام انتصاب خانم فرانک خوردوستان، مدیر مالی، دکتر اسماعیل رادپور، مدیر امور پژوهشی، دکتر علی حسینخانی، مدیر امور آموزشی، دکتر سیدمسعود زمانی، مدیر گروه فلسفه غرب، دکتر احمد شه‌گلی، مدیر گروه فلسفه اسلامی، و دکتر حسن امیری‌آرا، مدیر گروه مطالعات علم، تقدیم ایشان گردید.

معارفه

معارفه

معارفه

معارفه

معارفه


معارفه
معارفه
معارفه
معارفه
معارفه

 

۲۹ خرداد ۱۴۰۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.