انتصاب دکتر حسن امیری آرا به سمت مدیریت گروه مطالعات علم مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران

انتصاب دکتر حسن امیری آرا به سمت مدیریت گروه مطالعات علم مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران
به گزارش روابط عمومی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، دکتر حسن امیری آرا به مدیریت گروه مطالعات علم مؤسسه منصوب شد. این حکم توسط رئیس مؤسسه، دکتر عسکر دیرباز، ابلاغ شده است.

در پیام دکتر دیرباز آمده است: 

باسمه‌تعالی 

برادر و استاد گرامی جناب آقای دکتر حسن امیری‌آرا

سلام علیکم

  با عنایت به توانمندی‌های علمی و شایستگی‌های اخلاقی و تجارب ارزشمند جنابعالی در گروه مطالعات علم، بدینوسیله جنابعالی از تاریخ 1402/3/1 به سمت مدیر گروه مطالعات علم منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از الطاف خدای متعال و با همکاری اعضای محترم گروه و هماهنگی با معونت محترم پژوهشی و با برنامه‌ریزی دقیق گام‌های بلندی در مسیر ارتقاء و پیشرفت گروه بردارید. جهت‌گیری پژوهش‌ها در مسیری که مرزهای دانش را در این زمینه پیش بُرده در راستای ارتقاء جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه تولید علم نافع باشد مورد انتظار است. 

عسکر دیرباز، سرپرست مؤسسه

روابط عمومی مؤسسه ضمن تبریک به ایشان، سعادت و توفیق روزافزون وی را آرزومند است. 

همچنین، رئیس مؤسسه از زحمات ارزشمند دکتر حسین شیخ رضایی، مدیر سابق گروه مطالعات علم، تشکر و قدردانی به عمل آوردند. متن پیام ایشان به شرح زیر است: 

برادر و استاد گرامی جناب آقای دکتر حسین شیخ رضایی

سلام علیکم

      با احترام و آرزوی توفیقات بیشتر بدینوسیله مراتب تقدیر و سپاس و قدردانی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران بابت مدیریت جنابعالی در گروه مطالعات علم و پیشبرد اهداف گروه و موسسه و برگزاری همایش‌ها، مدرسه‌ها و نشست‌های پربار تقدیم حضورتان می‌گردد. امید است موسسه وزین حکمت و گروه مطالعات علم همچنان از مشورت‌ها و تجارب ارزنده جنابعالی بهره‌مند باشد.

عسکر دیرباز، سرپرست مؤسسه

حسین شیخ‌رضایی - 001

دکتر حسین شیخ رضایی

۶ خرداد ۱۴۰۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.