انتصاب دکتر سیداحمد غفاری قره‌باغ به سمت معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران

انتصاب دکتر سیداحمد غفاری قره‌باغ به سمت معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران
به گزارش روابط عمومی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر عسکر دیرباز، رئیس محترم مؤسسه، طیّ حکمی دکتر سیداحمد غفاری قره‌باغ، استادیار گروه عرفان و ادیان مؤسسه، را به معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران منصوب کرد. در ادامه متنِ حکمِ ایشان از نظر می‌گذرد:

بسمه‌تعالی 

برادر و استاد گرامی حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر سیداحمد غفاری

سلام علیکم

      با عنایت به توانمندی‌های علمی و شایستگی‌های اخلاقی و تجارب ارزشمند جنابعالی در مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، بدینوسیله جنابعالی از تاریخ 1402/3/3 به سمت معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی مؤسسه منصوب می‌شوید.

     امید است با استعانت از الطاف خدای متعال و با همکاری همه‌جانبه تمامی همکاران با برنامه‌ریزی دقیق و اجرا نمودن آنها شتاب بسیار خوبی در مسیر پیشرفت مؤسسه بویژه در بُعد بین‌المللی ایجاد گردد. همکاری مؤثرتر متقابل با مؤسسات پژوهشی در داخل و خارج کشور، هماهنگی با سیاست‌های وزارت عطف، اصلاح و تکمیل آیین‌نامه‌های حوزه پژوهشی، تقویت اثربخشی مؤسسه در محدوده حوزه مناسب آن مطابق اساسنامه، تلاش برای ارتقای مؤسسه به پژوهشگاه و جهت‌دهی پژوهش‌ها در مسیر پیشبرد مرزهای دانش و سیاست‌های کلان علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد انتظار می‌باشد. در ادامه امید است با عنایات خدای متعال و استمداد از ارواح طیبه شهدای اسلام به‌ویژه شهدای فتح خرمشهر گام‌های بلند و استواری در مسیر اهدافد والای مؤسسه بردارید. 

عسکر دیرباز، سرپرست مؤسسه

 روابط عمومی مؤسسه ضمن تبریک به ایشان، سعادت و توفیق روزافزون ایشان را آرزومند است. 

همچنین، رئیس مؤسسه از زحمات ارزشمند دکتر اسماعیل علیخانی، معاون اسبق پژوهشی، تشکر و قدردانی به عمل آوردند. متن پیام ایشان به شرح زیر است: 

برادر و استاد گرامی حضرت حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر علی خانی

سلام علیکم

      با احترام و آرزوی توفیقات بیشتر، بدینوسیله مراتب تقدیر و سپاس و قدردانی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران بابت تصدی معاونت پژوهشی و پیشبرد اهداف موسسه تقدیم حضورتان می‌گردد. در دوره معاونت جنابعالی گامهای بلندی در مسیر تعالی موسسه، ساماندهی امور پژوهش، ارتقاء سطح برگزاری همایش‌ها و به روزرسانی برخی آئین‌نامه‌ها برداشته شد. تاریخ حیات موسسه فداکاری‌ها و تلاش‌های خالصانه جنابعالی را ثبت و ضبط خواهد کرد گرچه تمامی این اقدامات در پیشگاه الهی محفوظ است و جنابعالی مأجور می‌باشید.

 انشاءاله مؤسسه همچنان از مشورت‌ها و تجارب ارزشمند جنابعالی بهره‌مند خواهد بود.

عسکر دیرباز، سرپرست مؤسسه 

دکتر علی‌خانی دکتر اسماعیل علیخانی

۶ خرداد ۱۴۰۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.