دیدار سرپرست روابط عمومی وزارت علوم با هیئت رئیسه و کارکنان روابط عمومی مؤسسه

دیدار سرپرست روابط عمومی وزارت علوم با هیئت رئیسه و کارکنان روابط عمومی مؤسسه
سرپرست روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری، دکتر ندا شفیعی، در روز یکشنبه 18 دی‌ماه 1401 ضمن بازدید از مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، با ریاست، معاونین، و کارکنان واحد روابط عمومی مؤسسه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، در این نشست، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر عسکر دیرباز، رئیس مؤسسه، پیش از هر چیز به اهمیت حوزه روابط عمومی پرداخته و ضمن معرفی اعضای روابط عمومی مؤسسه، به تقویت بخش بین‌الملل و گسترش فعالیت‌های خارجی تأکید داشتند.

دیرباز- شفیعی 2

 در ادامه جلسه، کلیپی از تاریخچه و معرفی بخش‌های مختلف مؤسسه به نمایش درآمده و سرپرست روابط عمومی مؤسسه، هادی عسگری، به ارائه گزارشی مبسوط از فعالیت‌ها و اقدامات روابط عمومی مجموعه در سالهای اخیر پرداختند. همچنین، کارکنان دیگر روابط عمومی نیز به بیان نظرات و دغدغه‌های خود اشاره کردند. 

بازدید شفیعی

در ادامه، معاون مالی اداری مؤسسه، دکتر سیدعلیرضا مصطفوی، پیشنهاداتی را جهت ارتقای ارتباطات مجموعه با سایر دانشگاه‌ها و نهادهای کشور ارائه کردند. دکتر اسماعیل علی‌خانی، معاون پژوهش مؤسسه، نیز بر تقویت بُعد بین‌المللی تأکید داشتند. 

در پایان، دکتر شفیعی ضمن تمجید از میزبانان و فضای سرشار از معرفت و معنویت مؤسسه، بر ضرورت ترویج فعالیت‌های فلسفی مؤسسه و همکاری بیشتر مؤسسه با خبرگزاری‌ها، صدا و سیما، و رسانه‌های مختلف تأکید کردند. 

دیرباز- شفیعی 3

۱۹ دی ۱۴۰۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.