بازدید و انعقاد تفاهم همکاری بین موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

دکتر ذکیانی رئیس موسسه ضمن بازدید از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و طرح موضوعات و مسایل مشترک، تفاهم نامه همکاری با رئیس پژوهشگاه منعقد نمودند.

به گزارش روابط عمومی موسسه حکمت و فلسفه ایران دکتر ذکیانی رئیس محترم موسسه ضمن بازدید از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و طرح موضوعات و مسایل مشترک، تفاهم نامه همکاری با رئیس محترم پژوهشگاه منعقد نمودند.

رسانه جدید  

بنابراین گزارش تفاهم نامه همکاری بین موسسه و پژوهشگاه  در امور پژوهشی، آموزشی، ارتباطات بین الملل و بهره مندی از امکانات و توانمندی های یکدیگر جهت تحقق اهداف مشترک میان موسسه و پژوهشگاه منعقد شده است.

همچنین موضوعات تفاهم نامه شامل مواردی همچون «توسعه همکاری پژوهشی وفناوری بیان موسسهو پژوهشگاه» ، «بهره مندی متقابل از ظرفیت ها و امکانات یکدیگر» و «توسعه ارتباطات میان پژوهشگران، اعضای هیات علمی موسسه و پژوهشگاه» است.

در این تفاهم نامه می توان به محورهای شامل «اجرای طرح های تحقیقاتی، تالیف یا ترجمه کتب و تنظیم مقاله»، «ارایه مشاوره های علمی و پژوهشی»، «برگزاری کرسی نقد و نظریه پردازی و مناظره»، «برگزاری همایش، نشست و سمینار مشترک» و «همکاری در زمینه نشر کتب و مقالات»... اشاره کرد.

یادآور می شود این تفاهم نامه در چهار ماده و به مدت چهار سال توسط دکتر ذکیانی رئیس محترم موسسه و حجت الاسلام و المسلمین دکتر لک زایی رئیس محترم پژوهشگاه امضاء شده است.

۶ بهمن ۱۳۹۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.