تمدید مهلت ارسال مقالات

به آگاهی نویسندگان و محقّقان ارجمندی که چکیدۀ مقالات خود را برای ما فرستادند می‌رسانیم که مهلت ارسال مقالات تا روز پنجم اسفند 98 تمدید شده است.

مراحل ثبت مقالات در سامانۀ همایش:

- با نام کاربری و رمز عبور خود از طریق وبسایت fahlavi2020.irip.ir و گزینۀ «ورود به سامانه» در گوشۀ بالا سمت چپ وارد سامانۀ همایش شوید (چنانچه اطلاعات کاربری خود را دریافت نکرده‌اید یا فراموش ساخته‌اید، با ایمیل fahlavi2020@gmail.com در تماس باشید).

 - از منوی اصلی سایت روی گزینۀ «مقالات» کلیک کنید.

 - در صفحۀ مقالات، می‌باید که عنوان چکیدۀ مقالۀ خود را مشاهده کنید. بر روی کد مقاله کلیک کنید.

 - اگر عنوان و چکیدۀ مقاله و نویسندگان آن نیاز به تغییراتی دارد--عنوان مقاله بیش از تغییراتی جزئی نمی‌باید داشت--، آن را اعمال بفرمایید و بر روی دکمۀ بعدی کلیک کنید تا به مرحلۀ اضافه کردن فایلها برسید.

 - بر روی Choose File کلیک کنید و فایل مقالۀ کامل که از پیش آماده کرده‌اید را انتخاب کنید و سپس بر روی دکمۀ ارسال فایل کلیک کنید و سپس به مرحلۀ بعدی بروید.

 - در مرحلۀ تکمیل ارسال مقاله، اطلاعات کلّی مقالۀ خود را مشاهده می‌فرمایید، ولی تا وقتی که بر روی «ارسال مقاله» کلیک نکرده باشید، مقالۀ شما به دست ما نرسیده است.

 

پس از ارسال مقالۀ خود، از طریق صفحۀ «مقالات» وضعیت مقالۀ خود را می‌توانید بررسی کنید.

 

هر گونه سوال، پیشنهاد، انتقاد، گفتگوی علمی یا مشکل احتمالی در کار با سامانۀ همایش را با ایمیل fahlavi2020@gmail.com در میان بگذارید.

۲ بهمن ۱۳۹۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.