برگزاری کرسی ترویجی «آیا وجود خدا در قرآن اثبات شده است؟»

برگزاری کرسی ترویجی «آیا وجود خدا در قرآن اثبات شده است؟»
به همت گروه فلسفه اسلامی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، کرسی ترویجی «آیا وجود خدا در قرآن اثبات شده است؟» در روز شنبه 21 آبان‌ماه 1401 ساعت 13 به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، در ادامه سلسله کرسی‌های ترویجی، نشست «آیا وجود خدا در قرآن اثبات شده است؟» در روز شنبه 21 آبانماه 1401 ساعت 13 به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

در این جلسه، دکتر احسان کردی اردکانی، عضو هیئت علمی دانشگاه اردکان، و احمد شه‌گلی، عضو هیئت علمی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، سخنران مراسم بوده و دکتر محمدجواد فلاح، عضو هیئت علمی دانشگاه معارف اسلامی، ناقد مراسم می‌باشند. همچنین، دکتر روح‌الله سوری، عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی، به عنوان مدیر جلسه، حضور خواهند داشت.

این کرسی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود؛ علاقه‌مندان به مشارکت حضوری می‌توانند با مراجعه به این آدرس (قم، بلوار شهید صدوقی، خیابان حضرت ابوالفضل (ع)، خ دانش، کوچه دانش 3، پلاک 71) در این نشست شرکت کنند. همچنین، علاقه‌مندان به مشارکت مجازی می‌توانند از طریق این لینک در سخنرانی شرکت نمایند.

۱۸ آبان ۱۴۰۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.