آغاز به کار دکتر دیرباز، سرپرست جدید مؤسسه

آغاز به کار دکتر دیرباز، سرپرست جدید مؤسسه
دکتر عسکر دیرباز، استاد فلسفه و حکمت اسلامی دانشگاه قم، که در 2 آبان ماه 1401 به سرپرستی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران منصوب شده بودند، از روز سه‌شنبه 3 آبان ماه شروع به کار کردند.

عسکر دیرباز- روز اول

عسکر دیرباز در نخستین روز کاری

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، دکتر عسکر دیرباز سرپرست جدید موسسه از روز 3 آبان ماه 1401 شروع به کار کردند. دکتر دیرباز از روز 2 آبان ماه 1401 با حکم وزیر محترم علوم، فناوری و تحقیقات به این سمت منصوب شده‌اند. دکتر دیرباز در نخستین روز کاری خود مورد استقبال اساتید و همکاران مؤسسه قرار گرفتند. 

دیرباز- شریفی

(از راست به چپ:) عسکر دیرباز و احمدحسین شریفی

ایشان ضمن دیدار با رئیس سابق موسسه، دکتر شریفی، از زحمات ایشان قدردانی و گزارشی را در مورد فعالیت‌های موسسه دریافت کردند. دکتر شریفی ضمن ارائه توضیحاتی از فعالیت‌های مؤسسه در یکسال گذشته، برای ریاست جدید مؤسسه آرزوی موفقیت کردند. این جلسه با حضور معاون پژوهشی، اسماعیل علی‌خانی، معاون اداری و مالی، سیدعلیرضا مصطفوی، مدیر گروه ادیان و عرفان، شهرام پازوکی، مدیر گروه مطالعات ابن‌سینا، سیدمحمود یوسف‌ثانی، مدیر اموری اداری، سعید عندلیب، مدیر امور مالی، محسن حسنی، و مدیر حراست، ابراهیم پرنیان، برگزار شد. در این جلسه هر یک از حاضرین ضمن عرض خوشامدگویی، گزارشی مختصر از شرح فعالیت‌های خود ارائه کردند. 

در پایان، دکتر دیرباز ضمن آرزوی موفقیت برای تمام حاضرین و اعضای هیئت علمی و غیرهیئت علمی مؤسسه، بر ضرورت پیشبرد اهداف مؤسسه مطابق با چشم‌انداز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کردند.  

دسته جمعی دیرباز

 روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه برای جناب آقای دکتر دیرباز آرزوی توفیفات الهی و برای دکتر شریفی رئیس پیشین موسسه آرزوی سلامتی و بهروزی دارد.

 

۳ آبان ۱۴۰۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.