حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر عسکر دیرباز به سرپرستی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران منصوب شد

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر عسکر دیرباز به سرپرستی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران منصوب شد
محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با صدور حکمی، دکتر عسکر دیرباز را به عنوان «سرپرست مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران» منصوب کرد.

عسکر دیرباز

دریافت حکم سرپرستی توسط عسکر دیرباز

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، در تاریخ 2 آبان ماه 1401، دکتر عسکر دیرباز، استاد فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه قم، از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به سرپرستی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران منصوب شدند. 

در حکم سرپرستی دکتر دیرباز چنین آمده است: «نظر به مراتب تعهد، تخصص، و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت «سرپرست موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی، و جلب همکاری استادان، پژوهشگران، کارکنان (یاوران علمی)، و دانشجویان آن موسسه، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه "ارتقای بنیان‌های نظری و عملی حکمت و فلسفه ایران" ایفا نمایید. امید است با توکل به خداوند متعال، ماموریت و وظایف آن موسسه حکمت‌بنیان را در مسیر تحقق اهداف متعالی، اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح شده در "بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی" و "سند دانشگاه اسلامی" با رویکری تحول‌گرایانه و مسئله‌محور در راستای تحقق "تمدن نوین اسلامی" به انجام رسانید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.»

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه، از خدمات و تلاش‌های دکتر احمدحسین شریفی، رئیس پیشین موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، قدردانی نمودند. 

 

 

۲ آبان ۱۴۰۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.