چهارمین کرسی از سلسله کرسی‌های ترویجی «علامه طباطبایی، حکمت عملی و علوم انسانی» برگزار می‌شود

چهارمین کرسی از سلسله کرسی‌های ترویجی «علامه طباطبایی، حکمت عملی و علوم انسانی» با عنوان «مناسبات عقل و حکمت (عملی و نظری) نزد علامه طباطبایی» در روز پنجشنبه 10 شهریور ساعت 9 صبح به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

 کرسی علامه طباطبایی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، چهارمین کرسی از سلسله کرسی‌های ترویجی «علامه طباطبایی، حکمت عملی و علوم انسانی» با عنوان «مناسبات عقل و حکمت (عملی و نظری) نزد علامه طباطبایی» در روز پنجشنبه 10 شهریور ساعت 9 صبح به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

در این کرسی، حجة الاسلام والمسلمین دکتر  جمال سروش، عضو هیئت علمی دانشگاه ملایر، سخنرانی خواهند کرد. ناقد این کرسی دکتر مجید ابوالقاسم زاده، رئیس پژوهشگاه مطالعات اسلامی، خواهند بود. همچنین، حجة الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله محمدی، عضو هیئت علمی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، مدیر این کرسی خواهند بود. 

این کرسی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود؛ علاقه‌مندان به مشارکت حضوری می‌توانند با مراجعه به این آدرس (قم، سالاریه، جامعه الزهرا، پژوهشگاه مطالعات اسلامی) در این نشست شرکت کنند. همچنین، علاقه‌مندان به مشارکت مجازی می‌توانند از طریق این لینک در این سخنرانی شرکت نمایند. 

۶ شهریور ۱۴۰۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.