دیدار رئیس بنیاد مطالعات اسلامی روسیه با رئیس مؤسسه

حجت الاسلام حمید هادوی، رئیس بنیاد مطالعات اسلامی روسیه، در روز پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ در شعبهٔ قم با دکتر احمدحسین شریفی رئیس مؤسسه دیدار کردند.

حمید هادوی و احمدحسین شریفی

از راست به چپ: احمدحسین شریفی و حمید هادوی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، حجت الاسلام حمید هادوی، رئیس بنیاد مطالعات اسلامی روسیه، در روز پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ در شعبهٔ قم با دکتر احمدحسین شریفی رئیس مؤسسه دیدار کردند. 

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حمید هادوی، رئیس بنیاد مطالعات اسلامی روسیه، گزارشی از فعالیت‌های بنیاد در مسکو ارائه کردند و نسبت به گسترش همکاری‌های دوجانبه با مؤسسه ابراز تمایل کردند. ایشان پیشنهاد کردند که چند تن از اساتید موسسه به عنوان اعضای هیئت تحریریه سالنامهٔ اشراق معرفی شوند. ایشان، همچنین، از مؤسسه دعوت کردند تا در نشستی مشترک و سه‌جانبه با حضور ریاست انستیتوی فلسفه آکادمی علوم روسیه شرکت کنند تا چشم‌انداز همکاری‌های آتی به صورت دقیق‌تر مورد بررسی قرار گیرد. 

پس از سخنان اولیهٔ حجت الاسلام و المسلمین هادوی، دکتر شریفی، رئیس مؤسسه، ضمن ابراز تمایل نسبت به همکاری‌های مشترک در آینده، ابراز امیدواری کردند که بتوان با تعریف پروژه‌های علمی دوطرفه تلاشی جدید را در راستای معرفی دستاوردهای مؤسسهٔ حکمت و فلسفه و بنیاد مطالعات اسلامی روسیه آغاز کرد. 

۶ شهریور ۱۴۰۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.