دوره آشنایی با قوانین، مقررات و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان برگزار شد

دوره آشنایی با قوانین، مقررات و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان با حضور دکتر سیدابراهیم حسینی در روز سه‌شنبه 14 تیر 1401 برگزار شد.

ابراهیم حسینی- تخلفات اداری

سیدابراهیم حسینی، نماینده وزیر و مدیرکل هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کاکنان و اعضای هیئت علمی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، دوره آشنایی با قوانین، مقررات و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان با حضور و سخنرانی دکتر سیدابراهیم حسینی، نماینده وزیر و مدیرکل هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و اعضای هیئت علمی، در روز سه‌شنبه 14 تیر 1401 برگزار شد. دکتر حسینی پیش از آغاز جلسه سخنرانی با هیئت رئیسه موسسه دیدار کردند و سپس در جلسه‌ای که با حضور کارمندان طراحی شده بود، حضور یافتند. 

در این جلسه که با حضور کارمندان موسسه برگزار شد، دکتر حسینی به طرح نکاتی پیرامون رسالت دانشگاه پرداختند و یادآور شدند که اگر بخواهیم سخن حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر این که «دانشگاه مبدا همه تحولات است»، به نحو احسن محقق شود، باید عنایتی ویژه به سازمان اداری دانشگاه‌ها و رعایت قوانین و مقررات در آن‌ها داشته باشیم. ایشان همچنین افزودند که با توجه به جایگاه «علم و فناوری» در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، اهمیت توجه به سازمان اداری دانشگاه‌ها بیش از پیش آشکار می‌شود. دکتر حسینی در پایان سخنان خود بر جایگاه حاکمیت قانون در تحقق توسعه کشور تاکید کردند و افزودند که در نظام اداری کشور، باید تلازم حق و تکلیف وجود داشته باشد و کارمندان علاوه بر مطالبه حق خود، نسبت به رعایت تکلیف خود هم حساس باشند. 

وحید ابراهیمی-

وحید ابراهیمی، مشاور مدیرکل

پس از سخنرانی ابتدایی دکتر حسینی، دکتر وحید ابراهیمی، مشاور مدیرکل، به طرح نکاتی در مورد مصادیق تخلفات اداری و به توضیح قانون رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان پرداختند. در پایان، کارمندان به طرح پرسش‌های خود پرداختند. 

تخلفات اداری- عکس کارمندان

 

۱۴ تیر ۱۴۰۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.