سلسله کرسی‌های ترویجی «علامه طباطبایی، حکمت عملی و علوم انسانی» برگزار می‌شود

نخستین کرسی از سلسله کرسی‌های ترویجی «علامه طباطبایی، حکمت عملی و علوم انسانی» با عنوان «تقریر علامه طباطبایی از اختیاری بودن اراده با توجه به نظریه ادراکات اعتباری» در روز سه‌شنبه 24 خرداد ساعت 18 به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود

 طباطبایی- نهایی- نهایی    

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، نخستین کرسی از سلسله کرسی‌های ترویجی «علامه طباطبایی، حکمت عملی و علوم انسانی» با عنوان «تقریر علامه طباطبایی از اختیاری بودن اراده با توجه به نظریه ادراکات اعتباری» در روز سه‌شنبه 24 خرداد ساعت 18 به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود. 

در این کرسی، حجة الاسلام والمسلمین دکتر محمد حسین‌زاده، عضو هیئت علمی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، سخنرانی خواهند کرد. دکتر حسین‌زاده به طرح ایده خود بر اساس مقاله‌ای با عنوان «بررسی و مقایسه دیدگاه هابرماس و علامه طباطبایی درباره اختیار با تکیه بر نظریه ادراکات اعتباری» خواهند پرداخت (لینک دانلود مقاله). ناقد این کرسی حجة الاسلام والمسلمین دکتر سیداحمد غفاری قره‌باغ، عضو هیئت علمی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، خواهند بود. همچنین، حجة الاسلام والمسلمین دکتر ابوالحسن غفاری، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، دبیر این کرسی خواهند بود. 

این کرسی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود؛ علاقه‌مندان به مشارکت حضوری می‌توانند با مراجعه به این آدرس (قم، بلوار شهید صدوقی، خیابان حضرت ابوالفضل (ع)، خیابان دانش، کوچه دانش 3، پلاک 71) در این نشست شرکت کنند. همچنین، علاقه‌مندان به مشارکت مجازی می‌توانند از طریق این لینک در این سخنرانی شرکت کنند.  

 
۲۱ خرداد ۱۴۰۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.