نشست «شهید مطهری و امتداد اجتماعی حکمت و فلسفه اسلامی» برگزار می‌شود

به مناسبت سالگرد شهادت شهید مرتضی مطهری، نشست «شهید مطهری و امتداد اجتماعی حکمت و فلسفه اسلامی» به همت موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه اسلامی در روز شنبه، 10 اردیبهشت 1401، ساعت 11 الی 13 به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

شهید مطهری با عکس سخنرانان

 به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، به مناسبت سالگرد شهادت شهید مرتضی مطهری، نشست «شهید مطهری و امتداد اجتماعی حکمت و فلسفه اسلامی» به همت موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه اسلامی در روز شنبه، 10 اردیبهشت 1401، ساعت 11 الی 13 به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

در این نشست دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی (به صورت مجازی)، دکتر رضا داوری اردکانی (به صورت مجازی)، دکتر غلامرضا اعوانی، دکتر علی لاریجانی و دکتر احمدحسین شریفی، رئیس موسسه، به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

گفتنی است که این نشست به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به مشارکت حضوری می‌توانند با مراجعه به این آدرس (خیابان نوفل‌لوشاتو، خیابان آراکلیان، پلاک 4، موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران) در این نشست شرکت کنند. همچنین، علاقه‌مندان به مشارکت مجازی هم می‌توانند با مراجعه به این آدرس، در این نشست شرکت کنند.

 

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.