سرپرست موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران منصوب شد

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر احمدحسین شریفی را به عنوان «سرپرست موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران» منصوب کرد.

 

احمدحسین شریفی

احمدحسین شریفی و محمدعلی زلفی‌گل

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، در تاریخ 26 آبان ماه 1400، دکتر احمدحسین شریفی، استاد فلسفه از موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به سرپرستی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران منصوب شد. 

در حکم سرپرستی دکتر شریفی چنین می‌خوانیم: «نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران» منصوب می شوید. انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی، و جلب همکاری استادان، پژوهشگران، کارکنان (یاوران علمی) و دانشجویان آن موسسه، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه «ارتقاء بنیان های نظری و عملی حکمت و فلسفه ایران» ایفا نمایید. امید است با توکل به خداوند متعال، مأموریت و وظایف آن موسسه حکمت بنیان را در مسیر تحقق اهداف متعالی اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح‌شده در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و «سند دانشگاه اسلامی» با رویکردی تحول گرایانه و مسأله‌محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی» به انجام رسانید. توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم». 

زکیانی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه، از خدمات و تلاش‌های دکتر غلامرضا زکیانی رئیس سابق موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و دانشیار فلسفه از دانشگاه علامه طباطبایی قدردانی کرد.

۲۶ آبان ۱۴۰۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.