یادواره «میراث طبیبان» با سخنرانی عضو هیئت علمی موسسه تحت عنوان «علم‌النفس ابن سینا؛ قلمرو مشترک فلسفه و طب»

موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران با همکاری کتابخانه و موزه ملی ملک، نشست علمی- پژوهشی «علم‌النفس ابن سینا؛ قلمرو مشترک فلسفه و طب» را با سخنرانی محمدجواد اسماعیلی برگزار می‌کند.

یادواره میراث طبیبان

به گزارش روابط عمومی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، نشست «علم‌النفس ابن‌سینا؛ قلمرو مشترک فلسفه و طب» با سخنرانی محمدجواد اسماعیلی عضو هیئت علمی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، به همت موزه و کتابخانه ملک و با مشارکت موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار می‌شود.

این نشست به صورت زنده و مجازی در روز چهارشنبه 10 شهریور 1400 از ساعت 11 از صفحه رسمی اینستاگرام موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «malek_museum_library» پخش خواهد شد. 

کتابخانه و موزه ملی ملک با مشارکت موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، برنامه یادواره «میراث طبیبان» را با مجموعه‌ای از نشست‌های علمی- پژوهشی، نمایشگاه‌های مجازی، معرفی نسخه‌های خطی، اسناد تاریخی و واقفان کتاب‌ها و آثار تاریخی، در نکوداشت و گرامی‌داشت ابن سینا و محمد زکریای رازی، دو دانشمند و پزشک بزرگ ایرانی، از یکم تا دهم شهریور ۱۴۰۰ خورشیدی برگزار می‌کند. برنامه نشست‌ها به شیوه مجازی و زنده از صفحه رسمی اینستاگرام موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک پخش خواهد شد.

۸ شهریور ۱۴۰۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.