همکاری دوجانبه موسسه با دانشگاه در برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های توانمندسازی معلمان

نشست دکتر ذکیانی با دکتر طاهری نیا

به گزارش روابط عمومی موسسه حکمت و فلسفه ایران دکتر ذکیانی رئیس موسسه با دکتر طاهری نیا؛ معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان دیدار کردند.

بنابر این گزارش دکتر ذکیانی ضمن بیان تاریخچه موسسه گفت : موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران یکی از موسسات پژوهشی در حوزه فلسفه است که توان برقراری و ارتباط با دیگر جوامع علمی را دارد.

وی ادامه داد: موسسه بنا دارد علاوه بر انجام پژوهش در حوزه فلسفه و حکمت، نتایج این تحقیقات را در بخش های مختلف جامعه تزریق نماید.

رئیس موسسه تاکید کرد: یکی از راه‌های تحقق این امر استفاده از ظرفیت و پتانسیل دانشگاه فرهنگیان به عنوان متولی اصلی تربیت معلم در کشور است و موسسه توان همکاری در تمامی سطوح جهت توانمندسازی دانشجویان و اعضاء محترم هیات علمی دانشگاه را دارد.

در ادامه این دیدار دکتر طاهری نیا ضمن معرفی دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان با قدمت یکصد ساله خود در حال حاضر بالغ بر 900 عضو هیات علمی و هفتاد هزار دانشجو دارد که برنامه‌های متنوعی برای توامندسازی آنها انجام داده است.  

دکتر طاهری نیا ادامه داد: ظرفیت موسسه و برگزاری کارگاه‌های تفکر انتقادی توسط موسسه می تواند معلمان آینده کشور را توانمد سازد.

وی اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان به عنوان متولی اصلی تربیت معلمان در کشور می تواند اندیشه‌های فلسفی  و فلسفیدن رو در بین احاد مردم تسری دهد.

درپایان این دیدار مقرر شد تفاهم نامه همکاری بین موسسه و دانشگاه فرهنگیان منعقد شود.

۱۳ آبان ۱۳۹۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.