اعلام کاندیداهای انتخابات «انجمن حکمت و فلسفه ایران»

کاندیداهای انتخابات «انجمن حکمت و فلسفه ایران» اعلام شدند.

لوگوی انجمن

کاندیداهای انتخابات انجمن حکمت و فلسفه ایران که روز سه شنبه ساعت 9 الی 13 برگزار می‌شود اعلام شد. 

این کاندیداها شامل کسانی می‌شوند که درخواست خود برای کاندیداشدن را تا پیش از ساعت 12 بعد از ظهر روز دوشنبه 4 اسفندماه به انجمن حکمت و فلسفه ایران تقدیم کرده‌اند. 

اسامی کاندیداها به ترتیب حروف الفبا به شرح ذیل می‌باشد: 

غلامرضا اعوانی: فیلسوف و استاد بازنشسته گروه فلسفه دانشگاه شهید بهشتی و رئیس پیشین موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران. غلامرضا اعوانی دانش‌آموخته کارشناسی فلسفه از دانشگاه امریکایی بیروت و دارای دکتری فلسفه از دانشگاه تهران است. غلامرضا اعوانی دارای تالیفاتی در موضوع فلسفه و عرفان اسلامی است. 

سعید انواری: دانشیار گروه فلسفه، دانشگاه علامه طباطبائی و متخصص فلسفه و کلام اسلامی. سعید انواری دانش‌آموخته کارشناسی ارشد فلسفه غرب از دانشگاه تهران و دارای دکترای فلسفه و کلام اسلامی از موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران است. انواری دوره پست دکتری خود را در دانشگاه کاتولیکی امریکا سپری کرده است. 

شهرام پازوکی: پژوهشگر فلسفه و عرفان و استاد گروه ادیان و عرفان در موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و عضو گروه فلسفه فرهنگستان هنر ایران است و چندین دهه است که مشغول تدریس در دانشگاه‌های مختلف ایران است. او همه سطوح تحصیلات خود را در دانشگاه تهران گذرانده و دارای آثار فراوانی در موضوعات فلسفه و عرفان است.

موسی دیباج: دانشیار گروه فلسفه دانشگاه تهران و سردبیر نشریه مطالعات شرقی است. دیباج دانش آموخته دکتری فلسفه از دانشگاه کاتولیکی امریکا است و تخصص او فلسفه معاصر است. 

رسول رسولی‌پور: استادیار گروه فلسفه دانشگاه خوارزمی. رسولی پور دانش آموخته دکتری فلسفه دین از دانشگاه پونا هندوستان است که دوره پست دکتری خود را هم در دانشگاه نوتردام، امریکا گذرانده است. تخصص رسولی‌پور فلسفه دین است. 

سیدمصطفی شهرآیینی: دانشیار گروه فلسفه در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی. شهرآیینی دانش آموخته دکتری فلسفه از دانشگاه تهران است. تخصصی شهرآیینی فلسفه و عرفان اسلامی است که آثار و ترجمه‌هایی در این زمینه داشته است. 

امیراحسان کرباسی زاده: استاد فلسفه دانشگاه اصفهان و دانش آموخته دکتری فلسفه دانشگاه بریستول. کرباسی زاده دارای آثار متعددی در فلسفه علم است و پیش از این مدیر گروه فلسفه علم موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران بوده است.  

سیدمصطفی محقق داماد: مجتهد، حقوق‌دان، عضو پیوسته و رئیس گروه مطالعات اسلامی فرهنگستان علوم ایران، عضو هیئت امنای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و استاد گروه حقوق دانشگاه شهید بهشتی است. محقق داماد علاوه بر  تحصیلات حوزوی، دانش آموخته دکتری حقوق از دانشگاه کاتولیکی لوون بلژیک است. 

حسین معصومی همدانی: مدرس تاریخ ریاضیات، تاریخ علم و فلسفهٔ علم و استادیار بازنشسته مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و نیز عضو پیوستهٔ فرهنگستان زبان و ادب فارسی. او دانش آموخته دکتری تاریخ علم از دانشگاه سوربن است. 

 سیدمحمود یوسف‌ثانی: معاون پژوهشی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و استاد فلسفه و حکمت اسلامی. یوسف‌ثانی دانش آموخته دکتری فلسفه و حکمت اسلامی از دانشگاه تهران است و آثاری متعددی در موضوعات فلسفه اسلامی به انتشار رسانده است. 

لازم به ذکر است که شرکت کنندگان در این انتخابات تنها می توانند به هفت نفر رای بدهند. 

۴ اسفند ۱۳۹۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.