برگزاری انتخابات «انجمن حکمت و فلسفه ایران»

انتخابات «انجمن حکمت و فلسفه ایران» در تاریخ 5 اسفندماه 1399 با مشارکت اعضای برگزار می‌شود.

لوگوی انجمن

به گزارش روابط عمومی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، انتخابات انجمن حکمت و فلسفه ایران در روز سه‌شنبه 5 اسفندماه 1399 برگزار می‌شود. اعضای این انجمن می‌توانند با مراجعه به این آدرس (www.irip.ac.ir/u/13c) در این انتخابات شرکت کنند. اعضای گرامی برای ورود باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنند. لازم به ذکر است که نام کاربری و رمز عبور اعضایی که اطلاعات شخصی آن‌ها کامل بوده باشد، توسط واحد روابط عمومی تنظیم خواهد شد.

 

توجه: برای ورود به سامانه، شماره موبایل خود را به عنوان نام کاربری و کد ملی را به عنوان رمز عبور وارد نمایید. 

  

لازم به ذکر است که سامانه رای‌گیری از ساعت 9 صبح الی 13 روز 5 اسفندماه فعال خواهد بود و  امکان انتخاب 7 نفر به عنوان اعضای هیئت مدیره وجود دارد. توجه به این نکته ضروری است که افراد تنها در ساعت مقرر می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

 اعضای انجمن از روز دوشنبه می‌توانند وارد سامانه شوند و افراد کاندید را به صورت آزمایشی مشاهده نمایند، اما امکان رای‌گیری تنها در زمان مقرر (سه‌شنبه 5 اسفند ساعت 9 صبح الی 13 بعد از ظهر) ممکن خواهد بود. 

افرادی که علاقه‌مند هستند تا به عنوان کاندید در رای‌گیری شرکت کنند، می‌توانند درخواست خود را حداکثر تا ساعت 12 بعد از ظهر روز دوشنبه 4 اسفند ماه به همراه اطلاعات فردی (نام و نام خانوادگی، شماره تماس و شماره ملی) به آدرس ایمیل (oic@irip.ac.ir) ارسال کنند. لازم به ذکر است که این دسته از افراد باید یک صفحه معرفی از خود را آماده کنند تا رای‌دهندگان بتوانند با آشنایی بیشتر از کاندیداها در انتخابات شرکت کنند.

توجه: اعضای انجمن لازم است که در روز دوشنبه از امکان ورود به سامانه رای‌گیری اطمینان حاصل کنند. اعضای انجمن در صورت بروز مشکل در ورود به سامانه رای‌گیری می‌توانند با این شماره (02167238209) تماس حاصل فرمایند. همچنین به منظور ورود آسان‌تر به سامانه رای‌گیری توصیه می‌شود که از مرورگر Chrome و کامپیوتر استفاده شود. 

 

همچنین، جلسه مجمع سالانه انجمن هم در روز سه‌شنبه 5 اسفندماه 1399 ساعت 15 تا 17 برگزار می‌شود. اعضای محترم انجمن می‌توانند با دنبال کردن دستور زیر وارد مجمع شوند: 

 لینک ورود به جلسه مجازی به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

www.skyroom.online/ch/irip/ins

خواهشمند است جهت ورود به جلسه به نکات زیر توجه فرمائید.

1- ورود فقط از طریق مرورگر گوگل کروم امکان پذیر است.

2- برای ورود نام خود را در قسمت نام کاربری وارد نمایید و گزینه «میهمان» را انتخاب نمایید.

3- دسترسی به میکروفن و دوربین تنها پس از درخواست اپراتور و تایید شما فعال خواهد شد. لذا برای استفاده از میکروفن و دوربین بعد از درخواست اپراتور روی مرورگر گزینه تایید یا بله را بزنید و در ادامه روی صفحه مرورگر گزینه Allow را انتخاب نمایید.

4. در صورت بروز هرگونه مشکل با این شماره (02167238209) تماس حاصل فرمایید. 

۲ اسفند ۱۳۹۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.