معرفی آیت‌الله دکتر سیدمصطفی محقق داماد به عنوان چهره ماندگار علوم انسانی

آیت‌الله دکتر سیدمصطفی محقق داماد، استاد دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی و عضو هیئت امنای موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایراندر گردهمایی «نقش علوم انسانی در پژوهش و فناوری» به عنوان چهره ماندگار علوم انسانی معرفی شد.

سیدمصطفی محقق داماد

به گزارش روابط عمومی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، گردهمایی مجازی «نقش علوم انسانی در پژوهش و فناوری» در هفته گرامیداشت پژوهش و فناوری در سال 1399 برگزار و طی آن از چهره‌های ماندگار علوم انسانی، خوشه‌های مشورتی، نظریه‌پردازان (کرسی‌های نظریه‌پردازی موفق) و واحدهای فناور علوم انسانی تقدیر شد.

 آیت‌الله دکتر سیدمصطفی محقق داماد، استاد دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی و عضو هیئت امنای موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، در این گردهمایی به عنوان چهره ماندگار علوم انسانی معرفی شد.این مراسم با سخنانی از آیت‌الله العظمی جوادی آملی آغاز شد و پس از سخنرانی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رؤسای دانشگاه‌ها و مسئولان، خلاصه‌ای از عملکرد خوشه‌های مشورتی در حل مسائل کشور توسط نمایندگان آنها ارائه شد.

روابط عمومی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران این موفقیت مهم و ارزشمند را به ایشان و خانواده موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران تبریک عرض می نماید.

۱۰ دی ۱۳۹۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.