اطلاعیه شماره 3: مصاحبه آزمون ورودی دوره‌های دکتری تخصصی سال 1399

به اطلاع داوطلبین آزمون ورودی دوره‌های دکتری تخصصی سال 1399 مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران می‌رساند، روز و ساعت برگزاری جلسه مصاحبه از طریق ایمیل به اطلاع داوطلبین رسید.

جهت اطلاع از روز و ساعت برگزاری مصاحبه می‌توانید به ایمیلی که از طریق آن در سامانه مؤسسه ثبت نام کرده‌اید مراجعه نمایید. همچنین داوطلبینی که مدارک ارسالی آنها داری نقص بوده از همین طریق اعلام گردید. لازم است این دسته از دوطلبین در اسرع وقت نسبت به تکمیل و ارسال مجدد مدارک به صورت کامل اقدام نمایند.

 

جهت شرکت در مصاحبه به موارد زیر توجه نمایید.

1-     همراه داشتن اصل مدارک ارسالی الزامی می‌باشد.

2-     تصویر کارنامه سازمان سنجش و تصویر کارنامه انتخاب رشته خود (که در سایت سازمان سنجش به عنوان «کارنامه انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری سال 1399») و فایل پایان‌نامه کارشناسی ارشد  را تا تاریخ 5 مهرماه به ایمیل Education@irip.ac.ir  ارسال نمایید.

3-    یک ساعت قبل از زمان مصاحبه جهت بررسی مدارک و مستندات در محل مصاحبه حضور داشته باشید.

4-    همراه داشتن ماسک و وسایل بهداشتی جهت ورود به جلسه الزامی می‌باشد.

5-    داوطلبین لازم است آمادگی داشته باشند زمان آغاز مصاحبه با تأخیر همراه باشد.

6-    لازم است داوطلبین اصل پایان نامه کارشناسی ارشد خود را همراه داشته باشند.

7-    لازم است داوطلبین اصل مدارک پژوهشی، مقالات و مدارک آموزشی را همراه داشته باشند تا در صورت لزوم به هیئت مصاحبه کننده ارائه نمایند.

1-     در صورتی که  مشکوک به ابتلاء به کرونا هستید و یا با فرد مبتلا به کرونا ارتباط نزدیک دارید قبل از برگزاری مصاحبه جهت برگزاری جلسه مصاحبه با مؤسسه هماهنگ نمایید. 66405445 داخلی 210

۲ مهر ۱۳۹۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.