اطلاعیه مرحله دوم آزمون ورودی دوره‌های دکتری تخصصی سال 1399

زمان مصاحبه دکتری و سنجش عملی، بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی مؤسسه حکمت و فلسفه ایران اعلام شد.
اطلاعیه مرحله دوم آزمون ورودی دوره‌های دکتری تخصصی سال 1399مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران
به گزارش روابط عمومی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران اطلاعیه مصاحبه دکتری و سنجش عملی، بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان پذیرفته شده آزمون دکتری از سوی معاونت آموزشی و پژوهشی مؤسسه منتشر شد.
بر اساس این اطلاعیه داوطلبانی که برای مرحله دوم (مصاحبه دکتری و سنجش عملی، بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی) آزمون دکتری از طرف سازمان سنجش معرفی شده اند، لازم است تا تاریخ 28 شهریورماه جهت ثبت نام اینترنتی صرفاً با استفاده از مرورگر (InternetExpelorer-IE) به لینک https://lms.irip.ac.ir/login/signup.php مراجعه نموده و اطلاعات درخواستی را تکمیل نمایند.
همچنین پس از دریافت ایمیل از طرف سامانه و تأیید آن، از طریق لینک https://lms.irip.ac.ir/course/view.php?id=32 (جلسه مصاحبه دکتری سال 1399)، دستورالعمل موجود را مطالعه و نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایید.

 

1- مدارک لازم و چگونگی ثبت نام الکترونیکی داوطلبان

مصاحبه دکتری سال 1399 به صورت مجازی و طبق زمان‌بندی زیر برگزار خواهد شد. 

مهلت ثبت نام در سامانه و واریز وجه از 25 شهریور ماه تا پایان روز 28 شهریور ماه

 مصاحبه گروه فلسفه اسلامی یکشنبه 6 مهر الی سه‌شنبه 8 مهر ماه

مصاحبه گروه فلسفه (گرایش فلسفه معاصر) شنبه 12 مهر الی دوشنبه 14 مهر ماه

اعلام تاریخ و ساعت دقیق مصاحبه هر داوطلب تا روز دوشنبه 31 شهریور ماه


2- مدارک مورد نیاز جهت شرکت در جلسه مصاحبه دکتری سال 99 و نحوه ارسال مدارک.

برای ارسال مدارک فایل ضمیمه را از ادامه مطلب دانلود کنید سپس تصویر مدارک مورد نیاز را در فایل ضمیمه بر اساس فولدر‌های موجود کپی نمایید و حداکثر تا تاریخ 28 شهریورماه به آدرس ایمیل Education@irip.ac.ir ارسال کنید.(به مدارکی که بعد از تاریخ فوق ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد)

 
  1.  تصویر شناسنامه و کارت ملی
  2. تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 99
  3. مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریزنمرات هر دو مقطع
  4. مدرک مربوط به وضعیت نظام وظیفه
  5. مدرک مربوط به سهمیه ایثارگران، رزمندگان یا مربیان
  6. تصویر مدارک سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان
  7.  توصیه نامه از اساتید
  8. اسکن فرم‌های تکمیل و امضاء شده

تذکر: لازم است اصل مدارک فوق در زمان مصاحبه در اختیار متقاضی باشد تا در صورت نیاز، امکان به اشتراک‌گذاری مدارک درخواستی از طریق نرم‌افزار مرتبط وجود داشته باشد.

3- نحوه برگزاری مصاحبه و مواد آزمون

  • لازم است داوطلبان در روز مصاحبه، فایل و اصل رزومه علمی و اطلاعات شخصی و شغلی خود و تمام مستندات و مدارک مربوط به آنها را هم به صورت فیزیکی و هم به شکل اسکن شده به همراه داشته باشند.
  • در مصاحبه از هر داوطلب سوالاتی عمومی و تخصصی پرسیده خواهد شد تا شرایط کیفی داوطلب سنجیده شود. به طور معمول در مورد موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد داوطلب گفتگو خواهد شد. آگاهی داوطلب از زمینه پژوهشی دوره دکتری خود شایسته است. ممکن است پاره متن‌های تخصصی به زبان عربی یا انگلیسی مورد مطالعه و گفتگو قرار گیرد. 

4- تذکرات مهم:

1-  عدم حضور در زمان‌های اعلام شده به منزله غیبت  داوطلب از مصاحبه تلقی می گردد و برگزاری آزمون و یا مصاحبه مجدد صرفاً در صورت  داشتن عذر موجه  و هماهنگی با مؤسسه امکان‌پذیر می‌گردد.

2-  مصاحبه به صورت صوتی-تصویری می‌باشد و ارایه تصویر از سوی داوطلب الزامی است؛ عدم وجود دوربین و ارائه تصویر از سوی داوطلب غیبت از جلسه مصاحبه تلقی خواهد شد.

3-  لازم است محیط داوطلب ساکت و تنها در حضور شخص داوطلب باشد همچنین لازم است دوربین در فاصله مناسب قرارگیرد تا حداقل یک متر از محیط اطراف داوطلب قابل مشاهده باشد.

4-  لازم است داوطلبین تا قبل از روز مصاحبه حتماً اقدام به اتصال آزمایشی به سامانه برگزاری جلسه مصاحبه را انجام دهند چرا که در روز مصاحبه فقط و فقط در ساعت تعیین شده برای مصاحبه امکان ورود به جلسه وجود دارد.

5-  مجدداً تأکید می‌شود برای اتصال به جلسه صرفاً از نرم افزار Internet Expelorer  برای انجام تمام مراحل استفاده نمایید و امکان اتصال از طریق مرورگر‌های دیگر (حتیMicrosoft Edge) وجود ندارد.(جهت استفاده از تلفن همراه با راهنمای داخل سایت مراجعه نمایید)

6-  داوطلب باید امکان برقراری تماس صوتی را در هر لحظه از زمان مصاحبه داشته باشد.

7- با نظر کارگروه مصاحبه کننده ممکن است نیاز به برگزاری مجدد جلسه مصاحبه  باشد. 

8- تذکر بسیار مهم: لازم است داوطلبین گرامی آئین نامه دوره دکتری تخصصی را به طور کامل مطالعه نمایند.

شهریه نوبت دوم و شهریه سنوات مازاد مجاز تحصیلی بر اساس جدول زیر و  به صورت علی‌الحساب تعیین شده و بعد از تصویب در هیئت امناء مؤسسه قطعی می‌شود.

شهریه تحصیل در دوره دکتری تخصصی نوبتِ دوم، ورودی سال تحصیلی 1399-1400

710،000،000 ریال

شهریه تحصیلیِ سنواتِ مازاد بر تحصیل دورة دکتری تخصصی، نوبتِ دوم (ترم 9 به بعد) ورودی سال تحصیلی 1399-1400 به بعد به ازای هر ترم مازاد بر 8 ترم

44,375,000ریال

شهریه تحصیلیِ سنواتِ مازاد بر تحصیل دورة دکتری تخصصی روزانه (ترم 10 به بعد) ورودی سال تحصیلی 1399-1400 به بعد به ازای هر ترم مازاد بر 9 ترم

44,375,000ریال


9- در حال حاضر مؤسسه تعهدی نسبت به تامین خوابگاه دانشجویی ندارد. در صورت تغییر شرایط اطلاع رسانی خواهد شد.

داوطلبین پس از مطالعه شرایط، قوانین و آئین نامه تحصیلی در دوره تخصصی دکتری در صورتی که تمایل به شرکت در جلسه مصاحبه را دارند می‌توانند با پرداخت هزینه (از طریق آدرس‌های اعلام شده در ابتدای همین صفحه)‌ مصاحبه مراحل ثبت نام را ادامه دهند.

10- هزینه شرکت در مصاحبه مبلغ 500,000 ریال می‌باشد که بعد از پرداخت الکترونیکی تحت هیچ شرایطی مسترد نخواهد شد.

11- برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌ی 66405445 دخلی 210 تماس بگیرید. 

 
۲۳ شهریور ۱۳۹۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.